We gebruiken cookies om je ervaring te verbeteren. Om aan de nieuwe e-Privacy richtlijn te voldoen, vragen we je om toestemming om cookies te plaatsen. Klik hier voor meer informatie.
Team van specialisten
Garage en webshop
Centraal in de Randstad
Voor 14:00 besteld volgende werkdag in huis
Artikelnummer: T9451
De nieuwe krachtige GFB VTA Blow Off klep past op alle VAG auto's met een 2.0, 2.5, 1.8 en 1.4 TFSI motor, waarbij het originele vacuüm gestuurde diverter valve met drie schroeven wordt bevestigd.
De VTA-klep heeft in principe dezelfde structuur als de bekende DV+ diverter. Het heeft dus dezelfde voordelen zoals b.v. een verbeterde gasrespons en een hogere drukstabiliteit, maar heeft een extra opening zodat de overtollige lucht in de atmosfeer kan worden geblazen en zo het bekende afblaas geluid produceert.
De GFB TMS-technologie vereist geen verschillende veren voor de respectievelijke boost drukken, maar de klep reguleert zichzelf.
De VTA leidt de overmatige ladingsdruk echter naar de atmosfeer. Hierdoor ontstaat het bekende afblaas geluid bij het schakelen en wanneer je je gaspedaal loslaat.
De GFB VTA is CNC gefreesd uit aluminium en zwart geanodiseerd. Alle componenten worden verwerkt tot de hoogste kwaliteit. De VTA is met name geschikt voor motoren met aangepaste software (chiptuning, grotere turbo, enz.).
Let op: Niet geschikt voor Audi S3 (8V), Seat Leon Cupra (5F) en VW golf 7 GTI en R.
Bij de Golf 6 GTI met motorcode CCZB zijn er enkele problemen ontdekt. Hier is GFB van op hoogte en zijn op zoek naar een oplossing!
Vul het contactformulier in voor al uw vragen of maak direct een afspraak voor montage.
Artikelnummer: T9451
De nieuwe krachtige GFB VTA Blow Off klep past op alle VAG auto's met een 2.0, 2.5, 1.8 en 1.4 TFSI motor, waarbij het originele vacuüm gestuurde diverter valve met drie schroeven wordt bevestigd.
De VTA-klep heeft in principe dezelfde structuur als de bekende DV+ diverter. Het heeft dus dezelfde voordelen zoals b.v. een verbeterde gasrespons en een hogere drukstabiliteit, maar heeft een extra opening zodat de overtollige lucht in de atmosfeer kan worden geblazen en zo het bekende afblaas geluid produceert.
De GFB TMS-technologie vereist geen verschillende veren voor de respectievelijke boost drukken, maar de klep reguleert zichzelf.
De VTA leidt de overmatige ladingsdruk echter naar de atmosfeer. Hierdoor ontstaat het bekende afblaas geluid bij het schakelen en wanneer je je gaspedaal loslaat.
De GFB VTA is CNC gefreesd uit aluminium en zwart geanodiseerd. Alle componenten worden verwerkt tot de hoogste kwaliteit. De VTA is met name geschikt voor motoren met aangepaste software (chiptuning, grotere turbo, enz.).
Let op: Niet geschikt voor Audi S3 (8V), Seat Leon Cupra (5F) en VW golf 7 GTI en R.
Bij de Golf 6 GTI met motorcode CCZB zijn er enkele problemen ontdekt. Hier is GFB van op hoogte en zijn op zoek naar een oplossing!
Vul het contactformulier in voor al uw vragen of maak direct een afspraak voor montage.