Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening of een product heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail of contactformulier aan de afdeling klantcontact door te geven.
 

Dit kan per e-mail, contactformulier, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.


Onze gegevens:
 

Pro Car Tuning B.V.
Aalsmeerderweg 285G
1432CN Aalsmeer
Nederland
Tel: +31 (0) 297 26 95 94 
Email: info@procartuning.nl
Contactformulier


Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.


Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de Stichting Thuiswinkel waarborg waar Pro Car Tuning bij is aangesloten.


Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (via www.sgc.nl) of u kunt uw klacht aan deze geschillencommissie voorleggen via het Europese online geschillenplatform (ODR) door te gaan: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

©  2019 procartuning.nl