We gebruiken cookies om je ervaring te verbeteren. Om aan de nieuwe e-Privacy richtlijn te voldoen, vragen we je om toestemming om cookies te plaatsen. Klik hier voor meer informatie.
Team van specialisten
Garage en webshop
Centraal in de Randstad
Voor 14:00 besteld volgende werkdag in huis
Artikelnummer: T9355
GFB introduceert de nieuwe DV+ diverter valve voor de VW AUDI VAG 1.4 TSI Twin Charged motoren.
GFB heeft met de DV + lijn een direct-fit oplossing voor de zwakke en slechte originele diverter valve gebruikt op de meeste VW en Audi TSI motoren. De standaard divertervalve lekt vrijwel altijd lucht, en naarmate de auto’s ouder worden of als er getuned wordt kan dat tot grote drukverliezen lijden.
De DV+ vervangt de fragiele plastic originele diverter valve en het membraan door een vol metalen versie, zodat dit niet meer stuk kan gaan.
De solenoïdespoel die van de fabriek gemonteerde klep is geweldig (de ECU opent sneller dan een pneumatisch ventiel dus waarom vervangen?), Maar het zwakke punt is echter het klepmechanisme zelf. Dus GFB’s DV+ diverter valve lost dit probleem op door het vervangen van enkel de klep delen met een geanodiseerd billet aluminium behuizing voorzien van een messing zuiger machinaal volgens strenge toleranties.
Het eindresultaat is scherper gasrespons, bliksemsnelle klepbediening, en het zal zo veel mogelijk boost houden als je wilt.
Vul het contactformulier in voor al uw vragen of maak direct een afspraak voor montage.
Artikelnummer: T9355
GFB introduceert de nieuwe DV+ diverter valve voor de VW AUDI VAG 1.4 TSI Twin Charged motoren.
GFB heeft met de DV + lijn een direct-fit oplossing voor de zwakke en slechte originele diverter valve gebruikt op de meeste VW en Audi TSI motoren. De standaard divertervalve lekt vrijwel altijd lucht, en naarmate de auto’s ouder worden of als er getuned wordt kan dat tot grote drukverliezen lijden.
De DV+ vervangt de fragiele plastic originele diverter valve en het membraan door een vol metalen versie, zodat dit niet meer stuk kan gaan.
De solenoïdespoel die van de fabriek gemonteerde klep is geweldig (de ECU opent sneller dan een pneumatisch ventiel dus waarom vervangen?), Maar het zwakke punt is echter het klepmechanisme zelf. Dus GFB’s DV+ diverter valve lost dit probleem op door het vervangen van enkel de klep delen met een geanodiseerd billet aluminium behuizing voorzien van een messing zuiger machinaal volgens strenge toleranties.
Het eindresultaat is scherper gasrespons, bliksemsnelle klepbediening, en het zal zo veel mogelijk boost houden als je wilt.
Vul het contactformulier in voor al uw vragen of maak direct een afspraak voor montage.