We gebruiken cookies om je ervaring te verbeteren. Om aan de nieuwe e-Privacy richtlijn te voldoen, vragen we je om toestemming om cookies te plaatsen. Klik hier voor meer informatie.
Team van specialisten
Garage en webshop
Centraal in de Randstad
Gemiddelde levertijd 2-3 werkdagen
Merk: Forge
Artikelnummer: FMINLH9
De Forge Motorsport high flow turbo-elbow voor de RHD en LHD RS3 8V Facelift en TTRS 8S elimineert de zeer restrictieve aluminium inlaatpijp en vervangt deze door onze soepele meerlagige siliconen slang die de luchtstroom verhoogt, de efficiëntie en prestaties verbetert.
Met 60% meer volume dan de standaard elbow en gecombineerd met onze high-flow inlaatpijp FMINLH8, komt dit neer op verhogingen van maximaal 20 pk samen met vermogen en koppel dat wordt verhoogd over het hele toerentalbereik, wat een opmerkelijke winst is voor een eenvoudig te monteren bout bij wijziging.
De high flow turbo elbow en inlaatpijp is speciaal ontworpen voor stage 1-afstemming en ongeveer 600 pk. De standaard elbow en inlaatpijp kunnen eenvoudigweg niet genoeg lucht naar de turbo-inlaat stromen, wat resulteert in vermogensbeperkingen terwijl klanten op zoek zijn naar meer PK en koppel.
Laat u niet misleiden door meer dan enthousiaste aftermarket luchtfilter vermogensclaims, omdat de zwakste schakel in het DAZA's inlaatsysteem de inlaatpijp en turbo-elbow is, een luchtfilter met hoge flow en onze inlaatconfiguratie geeft u alles wat nodig is.
De high flow inlaat elbow heeft een speciale voering van ijzeroxide om slijtage te voorkomen, zelfs in de meest extreme omstandigheden.
We hebben ook rekening gehouden met de toenemende populariteit van hybride turbo-conversies voor de ongelooflijk capabele DAZA Audi-motoren door het aanbieden van 3 verschillende turbo-adapters, een keuze kan worden gemaakt tussen de adapters in het vervolgkeuzemenu met de stock, TTE625 of TTE700 koppelingsopties .
Een geweldige toevoeging aan de inlaatpijp FMINLH8 is onze speciaal ontworpen warmtewerende barrièretape, deze reflecteert tot 80% van alle stralingswarmte en biedt tegelijkertijd gewichtsbesparing ten opzichte van andere warmtewerende materialen.
De goudreflecterende warmtebarrière vereist minimale speling en is een uiterst buigzaam materiaal met een drukgevoelige zelfklevende achterkant die gemakkelijk kan worden aangebracht en verwijderd. Bij correcte toepassing kan deze tape worden gebruikt om inlaatcomponenten te beschermen, waardoor IAT's worden verlaagd, wat resulteert in een efficiëntere en betrouwbaardere motorcyclus.
LET OP: ONZE FMINLH8 (HIGHFLOW 3.5 ”INLEIDINGSLEIDING) MOET WORDEN GEBRUIKT MET DEZE TURBO-ELBOW EN WE KUNNEN NIET GARANDEREN DAT ZE OP ANDERE FABRIKANTEN HUN SYSTEMEN PASSEN.
Wij bieden naast verkoop ook professionele montage mogelijkheden in onze garage.
Vul het contactformulier in voor al uw vragen of maak direct een afspraak voor montage.
Merk: Forge
Artikelnummer: FMINLH9
De Forge Motorsport high flow turbo-elbow voor de RHD en LHD RS3 8V Facelift en TTRS 8S elimineert de zeer restrictieve aluminium inlaatpijp en vervangt deze door onze soepele meerlagige siliconen slang die de luchtstroom verhoogt, de efficiëntie en prestaties verbetert.
Met 60% meer volume dan de standaard elbow en gecombineerd met onze high-flow inlaatpijp FMINLH8, komt dit neer op verhogingen van maximaal 20 pk samen met vermogen en koppel dat wordt verhoogd over het hele toerentalbereik, wat een opmerkelijke winst is voor een eenvoudig te monteren bout bij wijziging.
De high flow turbo elbow en inlaatpijp is speciaal ontworpen voor stage 1-afstemming en ongeveer 600 pk. De standaard elbow en inlaatpijp kunnen eenvoudigweg niet genoeg lucht naar de turbo-inlaat stromen, wat resulteert in vermogensbeperkingen terwijl klanten op zoek zijn naar meer PK en koppel.
Laat u niet misleiden door meer dan enthousiaste aftermarket luchtfilter vermogensclaims, omdat de zwakste schakel in het DAZA's inlaatsysteem de inlaatpijp en turbo-elbow is, een luchtfilter met hoge flow en onze inlaatconfiguratie geeft u alles wat nodig is.
De high flow inlaat elbow heeft een speciale voering van ijzeroxide om slijtage te voorkomen, zelfs in de meest extreme omstandigheden.
We hebben ook rekening gehouden met de toenemende populariteit van hybride turbo-conversies voor de ongelooflijk capabele DAZA Audi-motoren door het aanbieden van 3 verschillende turbo-adapters, een keuze kan worden gemaakt tussen de adapters in het vervolgkeuzemenu met de stock, TTE625 of TTE700 koppelingsopties .
Een geweldige toevoeging aan de inlaatpijp FMINLH8 is onze speciaal ontworpen warmtewerende barrièretape, deze reflecteert tot 80% van alle stralingswarmte en biedt tegelijkertijd gewichtsbesparing ten opzichte van andere warmtewerende materialen.
De goudreflecterende warmtebarrière vereist minimale speling en is een uiterst buigzaam materiaal met een drukgevoelige zelfklevende achterkant die gemakkelijk kan worden aangebracht en verwijderd. Bij correcte toepassing kan deze tape worden gebruikt om inlaatcomponenten te beschermen, waardoor IAT's worden verlaagd, wat resulteert in een efficiëntere en betrouwbaardere motorcyclus.
LET OP: ONZE FMINLH8 (HIGHFLOW 3.5 ”INLEIDINGSLEIDING) MOET WORDEN GEBRUIKT MET DEZE TURBO-ELBOW EN WE KUNNEN NIET GARANDEREN DAT ZE OP ANDERE FABRIKANTEN HUN SYSTEMEN PASSEN.
Wij bieden naast verkoop ook professionele montage mogelijkheden in onze garage.
Vul het contactformulier in voor al uw vragen of maak direct een afspraak voor montage.