Forge RECIRCULATING VALVE FOR THE BMW N20 2.0 TURBO Artikelnummer: FMDVN20R

€ 213,00

Gemiddelde levertijd 5-15 werkdagen

ideal logo_60 afterpay-1 maestro masterCard_Logo visa_PNG30 paypal-logo-png
Snelle levering en veilig betalen
Scherpe prijzen en hoogste kwaliteit
Onze klantenservice is tot 17:30 geopend
14 dagen bedenktijd en retourneren
Klanten geven Pro Car Tuning een 8.5/10
thuiswinkel-waarborg-small_new ecommerce-europe
PRODUCTINFORMATIE Artikelnummer: FMDVN20R Deze Blow Off, of Dump klep, is voor de BMW N20 2.0 Turbo motoren die de elektronisch gestuurde bypass klep hebben. Deze motor is te vinden in het F10-, F20- en F30-chassis met de namen 125i, 225i, 220i, 228i, 320i, 328i, 520i en 528i. Het wordt aanbevolen voor elk voertuig waarvan de vuldruk is verhoogd door een ECU-software-upgrade en voor ongewijzigde voertuigen die in warmere klimaten rijden, als een oplossing voor de vele storingen die zijn opgetreden, waarbij het originele rubberen membraan splijt, wat leidt tot verlies van druk ophogen. Helaas resulteert de storing niet altijd in een controlelampje, omdat de klep nog steeds open kan worden geblazen door de vuldruk, dus u bent zich er mogelijk niet van bewust dat u hierdoor vermogen verliest. Ons alternatief is een volledig ontwikkelde oplossing die een aanzienlijk verbeterde betrouwbaarheid biedt. Onze klep is gebaseerd op een zuiger zonder membraan dat defect kan raken, en van een geheel aluminium constructie. Het vervangt de originele unit door een druk-/vacuüm gestuurde zuigerklep die nog steeds de gewenste OEM ECU-controle over klepbediening behoudt.
PRODUCTINFORMATIE Artikelnummer: FMDVN20R Deze Blow Off, of Dump klep, is voor de BMW N20 2.0 Turbo motoren die de elektronisch gestuurde bypass klep hebben. Deze motor is te vinden in het F10-, F20- en F30-chassis met de namen 125i, 225i, 220i, 228i, 320i, 328i, 520i en 528i. Het wordt aanbevolen voor elk voertuig waarvan de vuldruk is verhoogd door een ECU-software-upgrade en voor ongewijzigde voertuigen die in warmere klimaten rijden, als een oplossing voor de vele storingen die zijn opgetreden, waarbij het originele rubberen membraan splijt, wat leidt tot verlies van druk ophogen. Helaas resulteert de storing niet altijd in een controlelampje, omdat de klep nog steeds open kan worden geblazen door de vuldruk, dus u bent zich er mogelijk niet van bewust dat u hierdoor vermogen verliest. Ons alternatief is een volledig ontwikkelde oplossing die een aanzienlijk verbeterde betrouwbaarheid biedt. Onze klep is gebaseerd op een zuiger zonder membraan dat defect kan raken, en van een geheel aluminium constructie. Het vervangt de originele unit door een druk-/vacuüm gestuurde zuigerklep die nog steeds de gewenste OEM ECU-controle over klepbediening behoudt.
©  2025 procartuning.nl