Forge Dump Valve gesloten systeem VW Audi Seat 1.4 2.0 TSI TFSI Artikelnummer: FMDVMK7R

€ 255,00

Gemiddelde levertijd 5-15 werkdagen

ideal logo_60 afterpay-1 maestro masterCard_Logo visa_PNG30 paypal-logo-png
Snelle levering en veilig betalen
Scherpe prijzen en hoogste kwaliteit
Onze klantenservice is tot 17:30 geopend
14 dagen bedenktijd en retourneren
Klanten geven Pro Car Tuning een 8.5/10
thuiswinkel-waarborg-small_new ecommerce-europe
PRODUCTINFORMATIE Artikelnummer: FMDVMK7R Forge Motorsport is trots om de nieuwste versie van onze zeer populaire solenoïde aangedreven klep voor de 2013-on VAG 1.8 TSI/TFSI-motor (Amerikaanse codes CPKA en CPRA) en 2.0 TSI/TFSI-motor (Euro-code CNTA, CHHA, CHHB, CJXB) uit te brengen. en CJXC; VS-codes CPLA en CPPA) inclusief Golf MK7 R Deze klep is volledig ontworpen om de storingsproblemen te verhelpen die optreden bij de OEM-magneetkleppen wanneer hun membraan kan scheuren, wat resulteert in een boostlek. De latere revisie OEM kleppen hebben een langere lift maar uiteindelijk wordt het plastic bros en in extreme omstandigheden kunnen delen van het plastic afbreken. Onze klep maakt gebruik van een constructie van een volledige knuppellegering met een op een zuiger gebaseerd intern ontwerp dat zorgt voor een aanzienlijk verbeterde betrouwbaarheid ten opzichte van de OEM-kleppen, samen met een bliksemsnelle respons. Het is ook bewezen in auto's met meer dan 600 pk!
PRODUCTINFORMATIE Artikelnummer: FMDVMK7R Forge Motorsport is trots om de nieuwste versie van onze zeer populaire solenoïde aangedreven klep voor de 2013-on VAG 1.8 TSI/TFSI-motor (Amerikaanse codes CPKA en CPRA) en 2.0 TSI/TFSI-motor (Euro-code CNTA, CHHA, CHHB, CJXB) uit te brengen. en CJXC; VS-codes CPLA en CPPA) inclusief Golf MK7 R Deze klep is volledig ontworpen om de storingsproblemen te verhelpen die optreden bij de OEM-magneetkleppen wanneer hun membraan kan scheuren, wat resulteert in een boostlek. De latere revisie OEM kleppen hebben een langere lift maar uiteindelijk wordt het plastic bros en in extreme omstandigheden kunnen delen van het plastic afbreken. Onze klep maakt gebruik van een constructie van een volledige knuppellegering met een op een zuiger gebaseerd intern ontwerp dat zorgt voor een aanzienlijk verbeterde betrouwbaarheid ten opzichte van de OEM-kleppen, samen met een bliksemsnelle respons. Het is ook bewezen in auto's met meer dan 600 pk!
Laatst bekeken
©  2025 procartuning.nl